Ceník služeb
Transparentní ceny, bez jakékoliv vázanosti.
Jednoduchý vzorec pro výpočet ceny webstránky::
- 950 € + 49 € / podstránka (konzultace je zdarma)
Pro požadavky na míru nás prosím kontaktujte.
Cenníky
Tvorba webové stránky
Základní cena za instalaci a technické nastavení
Jednorázový poplatek zahrnuje všechny potřebné nastavení pro doménu, webhosting, na serveru, pro redakční systém pro správu webstránky.
Kliknutím podrobnosti ...
- zakoupení nebo transfer domény, nastavení DNS záznamů
- nastavení hostingu podle potřeb klienta
- vytvoření dočasné testovací stránky na naší testovací doméně, na níž budeme s klientem spolupracovat a na kterou nám klient bude chodit schvalovat návrhy a změny v obsahu.
- vytvoření produkční stránky, která bude veřejná naostro na klientovy doméně.
- zabezpečení stránky HTTPS / SSL certifikátem.
- zabezpečení stránky před pokusy o uhodnutí hesla
- nastavení důležitých parametrů systému WordPress na základě našich několikaletých zkušeností, které klientovi v budoucnu usnadní život a zrychlí chod stránky
- nastavení komprese obrázků pro rychlejší web
- nastavení cachingu pro rychlejší web na úrovni WordPress i serveru
- nastavení všech potřebných pluginů a modulů
- WordPress téma a builder Divi se slovenskými překladem
- Yoast SEO pro lepší optimalizaci pro vyhledávače Google a Bing,
pro generování XML sitemap pro Search Console. - WMPL v případě vícejazyčné stránky
- instalace rezervačního systému pokud je objednán
- nastavení Cookie oznámení pro splnění GDPR a vytvoření stránky pro Cookies
- nahrání loga a favicon
- optimalizace CSS podle výsledného stavu stránky, menu, …
- zařazení stránky do Google a Bing Search Console
- vložení měřících kódů Google Analytics
950 €
jednorázově
Cena za design a tvorbu podstránky
Podstránka je část webstránky jako např. O nás, Služby, Kontakt, Ceník, …
Cena za podstránku zahrnuje grafické zpracování obsahu a podkladů dodaných klientem, jako například textů, PDF, obrázků, videí, optimalizace zobrazování obsahu na mobilních zařízeních.
Kliknutím podrobnosti ...
Základní cena za stránku je 40 €. V této ceně je zahrnuto:
- překopírování obsahu na stránku z digitálního formátu, např. e-mail, Word, …
- nahrání videí a fotografií (úprava videa je extra)
- oříznutí, zmenšení a optimalizace obrázků
- základní kontrola na chyby v textu
- optimalizace obsahu pro tablety a mobily
Kdy je cena vyšší než 40 €?
Pokud je text dlouhý, více než 2 x A4, nebo má mnoho grafických prvků.
Pokud máte zájem, abychom vám obsah přepsali z nedigitálních formátů, katalogů, konvertovali z různých nestandardních forem.
Pokud máte zájem, abychom Vám texty strukturovaly a napsali my.
V případě, že je třeba upravit a optimalizovat video, vlastní ikonky nebo jiné časově náročné práce, transparente to předem promítneme do cenové nabídky.
od 49 €
za podstránku
Roční poplatek za webhosting, licence a údržbu
První roční poplatek je zahrnut v ceně tvorby webstránky. Webhosting, doména. Denní aktualizace a bezpečnostní záplaty. Poplatek zahrnuje i poplatek za licence na placený software a technickou podporu.
Co všechno je v ceně ...
- technická podpora přímo od tvůrců stránek
- poplatek za prodloužení nebo zakoupení a nastavení domény
- rychlý webhosting na SSD discích s pravidelným zálohováním a správa DNS záznamů
- e-mailové schránky
- denní aktualizace softwaru a kontrola proti virům a malware
- licence za zpoplatněné moduly a software, protože pro tvorbu stránek používáme ten nejlepší prémiový software
200 €
za rok
Kolik stojí úpravy na stránce po dokončení a odevzdání webstránky?
Stránku si můžete upravit sami zdarma ve velmi intuitivním grafickém editoru bez znalostí programování podle našich návodů.
Jaké mám jiné možnosti, pokud nechci dělat změny sám?
- pokud máte zájem, aby změny dělal náš asistent nebo grafik, cena se vypočítává alikvotně podle ceny za podstránku
- pokud máte změn více, služba správy stránky přes asistenta s měsíčním poplatkem bude právě pro Vás
0 €
Vícejazyčná webstránka
Jednorázový poplatek za nastavení redakčního systému a softwarovou licenci.
Co všechno zahrnuje poplatek ...
Naše firma má zakoupenou agenturní licenci WPML, proto vy už za licenci nemusíte platit. WPML je placená nadstavba WordPress pro vícejazyčnou podporu.
- licence na software
Naše firma má zakoupenou agenturní licenci WPML, proto vy už za licenci nemusíte platit. WPML je placená a nejlepší nadstavba WordPress pro vícejazyčnou podporu. - vytvoříme Menu webstránky ve více jazycích a přiřadíme každé k správnému jazyku
- pokud třeba používat boční panel u článků nebo blozích na stránce, nastavíme, aby se zobrazovaly podle jazyků
- nastavíme jazykový přepínač dle požadavků klienta, vysvětlíme jaké výhody a nevýhody má zobrazení zástav u jednotlivých jazycích
- upravíme nastavení SEO, aby vyhovovaly vícejazyčné webstránce
+ 250 €
jednorázově
E-shop
Katalog produktů nebo služeb, košík, pokladna, možnosti platby převodem na účet, na dobírku, platba kartou, nastavení poštovného, DPH. Nastavení pro Google a Bing. Vložení speciálně upraveného kódu Google Analytics na lepší měření efektivity nákupního procesu.
Co všechno zahrnuje poplatek ...
- základní nastavení firmy, platební měny, DPH, poštovného, plateb, recenzí, … na základě konzultace s klientem
- při platbách kartou pomoc při napojení na platební bránu
- nastavení košíku, pokladny, otestování nákupního procesu
- vytvoření šablony pro produkt, na jejímž základě lze přidávat produkty samostatně a budou pěkně vypadat
- vložení advanced e-commerce Google Analytics kódu
- spárování s Facebookem
od 2950 €
jednorázově
Rezervační systém
Nastavení systému pro objednávání klienty online. Cena obsahuje nastavení, softwarovou licenci, přizpůsobení e-mailových nebo SMS notifikací na míru klientovi (stvrzenky, připomínky, zrušení termínů, …).
Co všechno zahrnuje poplatek ...
Rezervační systém je velmi přehledný a jednoduchý na straně klienta i obsluhy, ale až po správném nastavení, které se liší podle potřeb klienta a vyžaduje spolupráci.
- Nastavení časových slotů
- Nastavení povinných polí
- Nastavení Google Maps API klíče
- Nastavení textů notifikací samostatně pro Vás a pro klienta
- stvrzenka
- Čeká se na potvrzení
- zrušení
- Změna času rezervace
- Připomínka den před
- e-mail který přijde po setkání
- nastavení svátků
- Nastavení plateb kartou (možnost)
- Spárování s Vašim Google kalendářem
- Nastavení odesílání e-mailů přes SMTP a antispamové opatření, protože systém bude posílat mnoho automatizovaných e-mailů.
od 1250 €
jednorázově
Správa obsahu stránky přes asistenta
Asistent se osobně stará o web pro Vaši firmu namísto Vašich zaměstnanců. Dělá odborné zásahy na stránce a úpravy obsahu na základě Vašich instrukcí.
S čím vším vám asistent pomůže ...
- přidávání, úprava nebo mazání obsahu na stránce. texty, grafika, video, …
- vyhledání a zakoupení obrázků v profesionální fotobance
- úprava obrázků, videa pro použití na webstránce
- spuštění obsahu v předem stanoveném termínu
(Např. přesně o dva týdny o 12:00 se zapne oznámení na hlavní stránce a vypne se po datu …) - vytvoření přistávací stránky pro reklamní kampaň
- vytvoření lepších prodejních textů
- vysvětlení statistik návštěvnosti
- při přidání nové stránky pomoc s SEO
- asistent vás vždy upozorní, pokud je nějaká novinka v našem systému a mohla by Vám přinést nové klienty
- odborné konzultace zdarma
od 99 €
měsíčně
Kalkulačka ceny za tvorbu webstránky
Online reklama
Jednorázová cena za nastavení kampaně a průzkum
Poplatek obsahuje průzkum cen, konkurence, publika a klíčových slov dle potřeby klienta pro Google a Facebook Ads. Nastavení kampaně, přidání reklamních textů a grafických reklam, počáteční nastavení publika pro Facebook a klíčových slov pro Google Ads. Cena závisí na rozsahu kampaní a technické náročnosti.
Kliknutím podrobnosti ...
- úvodní konzultace kde se dozvíme jaký produkt nebo službu budete propagovat, identifikujeme cílových zákazníků
- provedeme průzkum na CZP a konkurence ve Vašem odvětví
- navrhneme vhodné typy reklamy, cílení a rozpočet na reklamu
- propojíme reklamní účet s účtem Google Analytics pro měření návštěvnosti, díky tomuto získáme podrobnější informace a statistiky či na reklamy klikají správní lidé
- nastavíme a spustíme reklamy v reklamním účtu
- stejně důležité jako vědět komu reklamu zobrazovat, je také vědět komu ji nezobrazovat, čímž se sníží náklady a zvýší účinnost reklamy – na toto používáme např. nastavení negativních klíčových slov i různé vyloučení umístění zobrazování reklamy
od 250 €
jednorázově
Nastavení remarketingu
Technické nastavení publika, spárování Google Ads s Google Analytics, přidání kódů pro Google Analytics a Facebook Pixel na stránku a otestování. Poplatek je jednorázový, správa je již zahrnuta v poplatku za správu.
Kliknutím podrobnosti ...
- provedeme potřebné nastavení v reklamním účtu i v účtu na měření návštěvnosti Google Analytics, které jsou nezbytné pro spuštění remarketingu
- vytvoříme remarketingových kampaň v reklamním účtu
50 €
jednorázově
Správa kampaní, ladění a vyhodnocování
Během doby trvání kampaně ji sledujeme, ladíme, optimalizujeme její efektivnost vylučováním neproduktivních reklam, zvyšujeme tzv. relevanci klíčových slov, přidáváme negativní klíčová slova, …
Klikněte pro více informací ...
- měsíční report o výkonu reklamy
- sledování cen za klik, počtu kliknutí, vyhledávaných výrazů
- doplňování seznamu tzv. negativních klíčových slov, na které nechceme inzerovat
- sledování relevance a míry odchodů, pokud návštěvník po kliknutí na reklamu odešel ze stránky příliš rychle, je to signál, že to nebyl potenciální zákazník
- navrhování změn za účelem zvýšení efektivnosti reklamy
od 99 €
měsíčně
Google Workspace ceník
Business Starter / účet
Google Workspace má základní cenu za účet. Za účet se považuje samostatný e-mailový účet s heslem a úložištěm. 30GB úložište.
6,90 €
měsíčně / účet
Business Standard / účet
2 TB úložiska, více funkcií a právomocí na správu užívatel.
13,80 €
měsíčně / účet
Instalace nových účtů bez kopírování starých e-mailů
Pokud budete používat G Suite a nepotřebujete, abychom Vám pomáhali s importem existujících e-mailových zpráv, nebo si chcete import udělat sami, poplatek za import neúčtujeme.
99€
jednorázově
Instalace a import stávajících účtů do G Suite
Pokud Vaše firma vlastní e-mailové schránky a všechny existující e-mailové zprávy chce překopírovat do G Suite Google Cloud, účtujeme si jednorázový poplatek v závislosti na počtu účtů.
Klikněte pro více informací, co všechno poplatek zahrnuje
- příprava migrace
- sestavení seznamu e-mailů a hesel
- vytvoření účtů v G Suite
- synchronizace e-mailových schránek
- příprava na migraci, dohodnutí termínu někdy večer
- změna DNS záznamů a následně poslední synchronizace
- předání hesel s povinnou změnou hesla po prvním přihlášení
- nastavení e-mailových klientů
pokud je potřebný výjezd technika, účtuje se 300 € / pracovní den, z našich zkušeností si ale 99% podniků dokáže v Outlooku nebo jiném softwaru G Suite nastavit samostatně podle našeho návodu
300€ +
10€ / účet
jednorázově
Podpora a administrace G Suite
Pokud Vaše firma nemá vlastní IT oddělení, nebo jsou Vaši ITčkaři zaneprázdněni, nabízíme Vám možnost vzdálené správy G Suite administrátorem certifikovaným přímo od Google. Naše firma je Google Cloud Partner a již několik let poskytujeme zprávu G Suite firmám na dálku.
Klikněte pro více informací, co všechno poplatek zahrnuje
- pomoc při řešení nastavení a administrace v G Suite konzole
- pomoc při nastavování e-mailových klientů jako Outlook, Mozilla, Thuderbird, Apple Mail
- přidávání nových zaměstnanců
- vymazávání schránek a překlopení e-mailů a obsahu při odchodu zaměstnance
- ostatní podpora dle dohody
99€ +
1€ / účet
měsíčně
Kontakty
Česko
+420 720 439 651
info@mojewebstranka.cz
Slovensko
+421 950 499 567
info@mojawebstranka.sk
Online reklama
Web hosting, domény a G Suite.
Copyright © Mojewebstranka.cz, všechna práva vyhrazena | Cookies