Vyberte stránku

Ceník služeb  

Transparentní ceny, bez jakékoliv vázanosti.

Jednoduchý vzorec pro výpočet ceny webstránky::

  • 950 € + 49 € / podstránka (konzultace je zdarma)

Pro požadavky na míru nás prosím kontaktujte.

Cenníky

Tvorba webové stránky

Základní cena za instalaci a technické nastavení

Jednorázový poplatek zahrnuje všechny potřebné nastavení pro doménu, webhosting, na serveru, pro redakční systém pro správu webstránky.

Kliknutím podrobnosti ...
  • zakoupení nebo transfer domény, nastavení DNS záznamů
  • nastavení hostingu podle potřeb klienta
  • vytvoření dočasné testovací stránky na naší testovací doméně, na níž budeme s klientem spolupracovat a na kterou nám klient bude chodit schvalovat návrhy a změny v obsahu.
  • vytvoření produkční stránky, která bude veřejná naostro na klientovy doméně.
  • zabezpečení stránky HTTPS / SSL certifikátem.
  • zabezpečení stránky před pokusy o uhodnutí hesla
  • nastavení důležitých parametrů systému WordPress na základě našich několikaletých zkušeností, které klientovi v budoucnu usnadní život a zrychlí chod stránky
  • nastavení komprese obrázků pro rychlejší web
  • nastavení cachingu pro rychlejší web na úrovni WordPress i serveru
  • nastavení všech potřebných pluginů a modulů
    • WordPress téma a builder Divi se slovenskými překladem
    • Yoast SEO pro lepší optimalizaci pro vyhledávače Google a Bing,
      pro generování XML sitemap pro Search Console.
    • WMPL v případě vícejazyčné stránky
    • instalace rezervačního systému pokud je objednán
  • nastavení Cookie oznámení pro splnění GDPR a vytvoření stránky pro Cookies
  • nahrání loga a favicon
  • optimalizace CSS podle výsledného stavu stránky, menu, …
  • zařazení stránky do Google a Bing Search Console
  • vložení měřících kódů Google Analytics

950 €

jednorázově

Cena za design a tvorbu podstránky

Podstránka je část webstránky jako např. O nás, Služby, Kontakt, Ceník, …

Cena za podstránku zahrnuje grafické zpracování obsahu a podkladů dodaných klientem, jako například textů, PDF, obrázků, videí, optimalizace zobrazování obsahu na mobilních zařízeních.

Kliknutím podrobnosti ...

Základní cena za stránku je 40 €. V této ceně je zahrnuto:

  • překopírování obsahu na stránku z digitálního formátu, např. e-mail, Word, …
  • nahrání videí a fotografií (úprava videa je extra)
  • oříznutí, zmenšení a optimalizace obrázků
  • základní kontrola na chyby v textu
  • optimalizace obsahu pro tablety a mobily

Kdy je cena vyšší než 40 €?

Pokud je text dlouhý, více než 2 x A4, nebo má mnoho grafických prvků.

Pokud máte zájem, abychom vám obsah přepsali z nedigitálních formátů, katalogů, konvertovali z různých nestandardních forem.

Pokud máte zájem, abychom Vám texty strukturovaly a napsali my.

V případě, že je třeba upravit a optimalizovat video, vlastní ikonky nebo jiné časově náročné práce, transparente to předem promítneme do cenové nabídky.

od 49 €

za podstránku

Roční poplatek za webhosting, licence a údržbu

První roční poplatek je zahrnut v ceně tvorby webstránky. Webhosting, doména. Denní aktualizace a bezpečnostní záplaty. Poplatek zahrnuje i poplatek za licence na placený software a technickou podporu.

Co všechno je v ceně ...
  • technická podpora přímo od tvůrců stránek
  • poplatek za prodloužení nebo zakoupení a nastavení domény
  • rychlý webhosting na SSD discích s pravidelným zálohováním a správa DNS záznamů
  • e-mailové schránky
  • denní aktualizace softwaru a kontrola proti virům a malware
  • licence za zpoplatněné moduly a software, protože pro tvorbu stránek používáme ten nejlepší prémiový software

200 €

za rok

Kolik stojí úpravy na stránce po dokončení a odevzdání webstránky?

Stránku si můžete upravit sami zdarma ve velmi intuitivním grafickém editoru bez znalostí programování podle našich návodů.

Jaké mám jiné možnosti, pokud nechci dělat změny sám?
  • pokud máte zájem, aby změny dělal náš asistent nebo grafik, cena se vypočítává alikvotně podle ceny za podstránku
  • pokud máte změn více, služba správy stránky přes asistenta s měsíčním poplatkem bude právě pro Vás

0 €

Vícejazyčná webstránka

Jednorázový poplatek za nastavení redakčního systému a softwarovou licenci.

Co všechno zahrnuje poplatek ...

Naše firma má zakoupenou agenturní licenci WPML, proto vy už za licenci nemusíte platit. WPML je placená nadstavba WordPress pro vícejazyčnou podporu.

  • licence na software
    Naše firma má zakoupenou agenturní licenci WPML, proto vy už za licenci nemusíte platit. WPML je placená a nejlepší nadstavba WordPress pro vícejazyčnou podporu.
  • vytvoříme Menu webstránky ve více jazycích a přiřadíme každé k správnému jazyku
  • pokud třeba používat boční panel u článků nebo blozích na stránce, nastavíme, aby se zobrazovaly podle jazyků
  • nastavíme jazykový přepínač dle požadavků klienta, vysvětlíme jaké výhody a nevýhody má zobrazení zástav u jednotlivých jazycích
  • upravíme nastavení SEO, aby vyhovovaly vícejazyčné webstránce

+ 250 €

jednorázově

E-shop

Katalog produktů nebo služeb, košík, pokladna, možnosti platby převodem na účet, na dobírku, platba kartou, nastavení poštovného, ​​DPH. Nastavení pro Google a Bing. Vložení speciálně upraveného kódu Google Analytics na lepší měření efektivity nákupního procesu.

Co všechno zahrnuje poplatek ...
  • základní nastavení firmy, platební měny, DPH, poštovného, ​​plateb, recenzí, … na základě konzultace s klientem
  • při platbách kartou pomoc při napojení na platební bránu
  • nastavení košíku, pokladny, otestování nákupního procesu
  • vytvoření šablony pro produkt, na jejímž základě lze přidávat produkty samostatně a budou pěkně vypadat
  • vložení advanced e-commerce Google Analytics kódu
  • spárování s Facebookem

od 2950 €

jednorázově

Rezervační systém

Nastavení systému pro objednávání klienty online. Cena obsahuje nastavení, softwarovou licenci, přizpůsobení e-mailových nebo SMS notifikací na míru klientovi (stvrzenky, připomínky, zrušení termínů, …).

Co všechno zahrnuje poplatek ...

Rezervační systém je velmi přehledný a jednoduchý na straně klienta i obsluhy, ale až po správném nastavení, které se liší podle potřeb klienta a vyžaduje spolupráci.

  • Nastavení časových slotů
  • Nastavení povinných polí
  • Nastavení Google Maps API klíče
  • Nastavení textů notifikací samostatně pro Vás a pro klienta
    • stvrzenka
    • Čeká se na potvrzení
    • zrušení
    • Změna času rezervace
    • Připomínka den před
    • e-mail který přijde po setkání
  • nastavení svátků
  • Nastavení plateb kartou (možnost)
  • Spárování s Vašim Google kalendářem
  • Nastavení odesílání e-mailů přes SMTP a antispamové opatření, protože systém bude posílat mnoho automatizovaných e-mailů.

od 1250 €

jednorázově

Správa obsahu stránky přes asistenta

Asistent se osobně stará o web pro Vaši firmu namísto Vašich zaměstnanců. Dělá odborné zásahy na stránce a úpravy obsahu na základě Vašich instrukcí.

S čím vším vám asistent pomůže ...
  • přidávání, úprava nebo mazání obsahu na stránce. texty, grafika, video, …
  • vyhledání a zakoupení obrázků v profesionální fotobance
  • úprava obrázků, videa pro použití na webstránce
  • spuštění obsahu v předem stanoveném termínu
    (Např. přesně o dva týdny o 12:00 se zapne oznámení na hlavní stránce a vypne se po datu …)
  • vytvoření přistávací stránky pro reklamní kampaň
  • vytvoření lepších prodejních textů
  • vysvětlení statistik návštěvnosti
  • při přidání nové stránky pomoc s SEO
  • asistent vás vždy upozorní, pokud je nějaká novinka v našem systému a mohla by Vám přinést nové klienty
  • odborné konzultace zdarma

od  99 €

měsíčně

Kalkulačka ceny za tvorbu webstránky

Online reklama

Jednorázová cena za nastavení kampaně a průzkum

Poplatek obsahuje průzkum cen, konkurence, publika a klíčových slov dle potřeby klienta pro Google a Facebook Ads. Nastavení kampaně, přidání reklamních textů a grafických reklam, počáteční nastavení publika pro Facebook a klíčových slov pro Google Ads. Cena závisí na rozsahu kampaní a technické náročnosti.

Kliknutím podrobnosti ...
  • úvodní konzultace kde se dozvíme jaký produkt nebo službu budete propagovat, identifikujeme cílových zákazníků
  • provedeme průzkum na CZP a konkurence ve Vašem odvětví
  • navrhneme vhodné typy reklamy, cílení a rozpočet na reklamu
  • propojíme reklamní účet s účtem Google Analytics pro měření návštěvnosti, díky tomuto získáme podrobnější informace a statistiky či na reklamy klikají správní lidé
  • nastavíme a spustíme reklamy v reklamním účtu
  • stejně důležité jako vědět komu reklamu zobrazovat, je také vědět komu ji nezobrazovat, čímž se sníží náklady a zvýší účinnost reklamy – na toto používáme např. nastavení negativních klíčových slov i různé vyloučení umístění zobrazování reklamy

od 250 €

jednorázově

Nastavení remarketingu

Technické nastavení publika, spárování Google Ads s Google Analytics, přidání kódů pro Google Analytics a Facebook Pixel na stránku a otestování. Poplatek je jednorázový, správa je již zahrnuta v poplatku za správu.

Kliknutím podrobnosti ...
  • provedeme potřebné nastavení v reklamním účtu i v účtu na měření návštěvnosti Google Analytics, které jsou nezbytné pro spuštění remarketingu
  • vytvoříme remarketingových kampaň v reklamním účtu

50 €

jednorázově

Správa kampaní, ladění a vyhodnocování

Během doby trvání kampaně ji sledujeme, ladíme, optimalizujeme její efektivnost vylučováním neproduktivních reklam, zvyšujeme tzv. relevanci klíčových slov, přidáváme negativní klíčová slova, …

Klikněte pro více informací ...
  • měsíční report o výkonu reklamy
  • sledování cen za klik, počtu kliknutí, vyhledávaných výrazů
  • doplňování seznamu tzv. negativních klíčových slov, na které nechceme inzerovat
  • sledování relevance a míry odchodů, pokud návštěvník po kliknutí na reklamu odešel ze stránky příliš rychle, je to signál, že to nebyl potenciální zákazník
  • navrhování změn za účelem zvýšení efektivnosti reklamy

od 99 €

měsíčně

Google Workspace ceník

Business Starter / účet

Google Workspace má základní cenu za účet. Za účet se považuje samostatný e-mailový účet s heslem a úložištěm. 30GB úložište.

6,90 €

měsíčně / účet

Business Standard / účet

2 TB úložiska, více funkcií a právomocí na správu užívatel.

13,80 €

měsíčně / účet

Instalace nových účtů bez kopírování starých e-mailů

Pokud budete používat G Suite a nepotřebujete, abychom Vám pomáhali s importem existujících e-mailových zpráv, nebo si chcete import udělat sami, poplatek za import neúčtujeme.

99€

jednorázově

Instalace a import stávajících účtů do G Suite

Pokud Vaše firma vlastní e-mailové schránky a všechny existující e-mailové zprávy chce překopírovat do G Suite Google Cloud, účtujeme si jednorázový poplatek v závislosti na počtu účtů.

Klikněte pro více informací, co všechno poplatek zahrnuje
  • příprava migrace
  • sestavení seznamu e-mailů a hesel
  • vytvoření účtů v G Suite
  • synchronizace e-mailových schránek
  • příprava na migraci, dohodnutí termínu někdy večer
  • změna DNS záznamů a následně poslední synchronizace
  • předání hesel s povinnou změnou hesla po prvním přihlášení
  • nastavení e-mailových klientů
    pokud je potřebný výjezd technika, účtuje se 300 € / pracovní den, z našich zkušeností si ale 99% podniků dokáže v Outlooku nebo jiném softwaru G Suite nastavit samostatně podle našeho návodu

300€ +
10€ / účet

jednorázově

Podpora a administrace G Suite

Pokud Vaše firma nemá vlastní IT oddělení, nebo jsou Vaši ITčkaři zaneprázdněni, nabízíme Vám možnost vzdálené správy G Suite administrátorem certifikovaným přímo od Google. Naše firma je Google Cloud Partner a již několik let poskytujeme zprávu G Suite firmám na dálku.

Klikněte pro více informací, co všechno poplatek zahrnuje
  • pomoc při řešení nastavení a administrace v G Suite konzole
  • pomoc při nastavování e-mailových klientů jako Outlook, Mozilla, Thuderbird, Apple Mail
  • přidávání nových zaměstnanců
  • vymazávání schránek a překlopení e-mailů a obsahu při odchodu zaměstnance
  • ostatní podpora dle dohody

99€ +
1€ / účet

měsíčně

Uvedené ceny jsou bez DPH.