Myslíte si, že váš byznys web nepotřebuje? Přečtěte si seznam nejdůležitějších argumentů, proč se vyplatí mít svůj web. Jak náhoda může přinést nové zákazníky přes web a jako technologický vývoj v oblasti mobilních zařízení zcela změnil způsob, jakým lidé všech věkových kategorií hledají vše co v životě potřebují na webu.
Pokud najdete v následujících argumentech, čtěte dál
Dosud nebyla nutná. Mám Facebook. Už to balím, jdu na důchod. Kdo se o to bude starat? Jsem už na internetu. Jsem v Zlatých stránkách. Webstránka je drahá. Co to je webstránka? Moji zákazníci jsou staří, nepoužívají internet.
Webstránka zvyšuje tržby
Hlavní důvod mít web je zvýšení tržeb a zvýšení zisku minimalizací nákladů na klasický zastaralý marketing. Na reklamu v časopise nelze kliknout, na TV má peníze málokdo, na web vám automaticky přijde ten, kdo hledá vás nebo to co tam máte napsáno.
Noví zákazníci
Získejte zákazníky, kteří by nikdy nepřišli na doporučení nebo přes telefonní katalog. Jsou moderní a hledají přes telefon v Googlu. Pokud vaše stránka chybí na Googlu, tak pro ně neexistujete. Donedávna to nebylo tak mnoho lidí, ale Google už dávněji v roce 2015 oznámil, že více než 50% návštěvnosti má z mobilních zařízení.
Mnoho firemních zaměstnanců a zaneprázdněné lidi dnes nemá čas procházet se po městě a náhodou natrefit na obchůdek, ve kterém si nakoupí jako z romantického filmu. Předem si udělají průzkum, kde se obchod nachází, na mapě si podívají jak se tam dostanou a kde zaparkují, do kdy jsou otevírací hodiny. Vše si zjistí na stránce šikovného obchodníka. I tací zákazníci, kteří vás dosud nemuseli znát.
Webstránka umí ušetřit čas a ulehčit život
Během pracovní doby je lépe se soustředit na svou práci. Pokud příliš často odpovídáte zákazníkům na dokola tytéž otázky, je čas na web.
Znáte to: Zda máte otevřeno ve středu odpoledne, nebo zda se dá u vás platit kartou, co si má pacient donést na vyšetření a podobně, máte vyhrazené parkování, kde se to přesně nacházíte ….
Webstránka nespí, 24 hodin denně a 7 dní v týdnu propaguje vaše služby a usměrňuje vašich zákazníků, pacientů, návštěvníků, fanoušků, …
Někdo si dělá průzkum, kde půjde zítra nakoupit večer po práci, někdo cestuje, někdo je v jiném časovém pásmu a když přistane v Praze a ví kam má jít, tito zákazníci by se asi nikomu nedovolali o třetí ráno do provozu, webstránka jim však odpoví .
Facebook nestačí
Někteří obchodníci se spokojí s Facebookovou stránkou nebo firemním profilem na Googlu. Webstránka je vaše místo pro propagaci služeb a zboží a nikdo vám na ní nekonkuruje, na Facebooku ano. Na Facebook a Google chodí lidé „četovat“, bavit se, pracovat, vyhledávat informace a jsou obklopeni reklamou vaší konkurence.
Sociální sítě a Google se snaží vydělat, zdarma je vše jen na začátku. V momentě jak se jim to hodí vás mohou doslova „vymazat z internetu“, pokud jste pouze u nich.
Facebook má ještě jednu nevýhodu, kromě toho, že jeho zakladatel Mark Zuckenberg na svém blogu uvedl, že se chystá změnit Facebook více pro rodiny, méně pro firmy, po zavedení tzv. Průzkumníka to pocítilo již mnoho firem, kteří investovali do Facebookové stránky stovky hodin a tisíce eur, jejich peníze vyšly nazmar.
Na Facebooku není zaregistrován každý, tak jako Facebook zamkl obsah skupin pouze pro registrované, mohou to udělat i pro firemní stránky.
Starat se o stránku není těžké ani drahé
Při dobře spravované stránce je údržba příjemná práce. S dobrým systémem na tvorbu stránek, například tím našim, se můžete o stránku starat bez znalostí programování nebo IT, klikáním a nahráváním obrázků upravíte vaši krásnou stránku a nový obsah si nahrajete snadno sami, vše co vytvoříte je automaticky přizpůsobeny i pro mobil a tablet .
Výhodou aktivního přístupu k webstránce je, že máte možnost lépe poznat svého zákazníka. Zveřejňujete články o svých novinkách, pokud si zapnete diskusi, zákazníci s vámi mohou komunikovat a sdílet svůj názor, pomoci vám najít díru na trhu nebo odhalit chybu či dát dobrý nápad nebo poděkovat za dobrý servis.
Přes bezplatnou službu Google Analytics můžete zjistit více o tom, kdo jsou vaši zákazníci, odkud přišli – z jakého okresu nebo města, ze které stránky se překlikli. Dá se zjistit i kdy vás nejvíce navštěvují, z jakých zemí, zda si stránky dívali z mobilu nebo tabletu, jejich věk a pohlaví, tyto údaje dobrého obchodníka nasměrují vždy jen k větším tržbám.
Potřebuji web i když ho v praxi nepotřebuji?
Minimální funkce webstránky je virtuální vizitka, kde si váš zákazník najde, přijde pro kontakty nebo základní informace o vaší provozu, firmě, službě … Zveřejněním mapy usnadníte klientovi cestu k vám.
Stránka je však také důkaz, že na klienty myslíte, a že nejste zastaralá firma, která ani nemá webstránku. Ze zkušeností víme, že kdo stránku nemá, nechce být nalezen.
Podnikatelé, kteří stránku nemají a přesto jim lidé přicházejí to považují často za úspěch. Mnoho nových firem vznikne pouze proto, že na internetu nenašli takového podnikatele a usoudili, že je díra na trhu. Podnikatelů, kteří na webu ještě nejsou, považují za zastaralých a nebojí se jim konkurovat, nebo o nich nevěděli a zbytečně si budou nyní dělit trh.
Pokud patříte mezi ty co ještě web nemají, tak zvažte, zda právě nepodporujete vznik vaši nové konkurence, která kdyby viděla, že už máte krásnou a profesionální stránku, asi by asi nikdy nevznikla, ale by šly k vám nakupovat to, co jim v prvním řadě chybělo.
Niečo o nás
Ďakujeme, že čítate naše články, ak práve rozmýšľate nad novou webstránkou, ozvite sa nám, poradíme Vám a spravíme grafický návrh zdarma.
Naša ponuka
vitajte na MojaWebstránka.sk
Web
Marketing
Návrh dizajnu zdarma
Uvažujete nad novým webom, alebo plánujete modernizáciu starého?
Využite našu akciu, vypracujeme Vám návrh dizajnu zadarmo.